الثلاثاء، 3 يونيو 2008

تاج تانى ؟؟ .. يا سبحان الله !

الحقيقة انا كنت فاكر ان التاج اللى فات بتاع دعاء مواجهات ده كان هيبقى أول و أخر تاج .. قلت مين يعنى اللى هيهديني تاج تانى .. اكيد مفيش ..

بس من شدة دهشتى و اذبهلالى جالى تاج تانى .. جالى من زميل مدون عزيز هو الدكتور هيما .. صاحب مدونة المرحوم فى التلاجة .. و مدونته _ كما هو واضح من اسمها _ بتتميز بجو غريب من التفاؤل و البهجة و الانشكاح .. بس فعلا مدونة قيمة يا جماعة و لازم تحودو عليها ..


انا يا جماعة عندى مشكلة مع التاجات دى .. اصل بيبقى معاها اسئلة صعبة جدااااااا .. بتسألنى بقى عن نفسى و جوايا و أحلامى و حاجات كده كتير برا المنهج .. و تاج هيما مليان اسئلة و كلها كومبليكس .. الاسئلة دى بتخليني اتأكد فعلا ان انا معرفش اى حاجه عن نفسى .. بس برده هحاول اجاوبها يعنى عشان خاطر هيما .. مع انى معتقدش ان فى حد عايز يعرف اى حاجه عنى اساسا ..

السؤال الأول .. أذكر خمس أحلام على الاقل .. تخص ماضيك وتحلم فيها بتغيير اشياء .. ماذا ستعدل وماذا ستترك ؟

شايفين السؤال ؟؟ .. اموت و اعرف الناس دى بتجيب الاسئلة دى منين .. استعنا ع الشقا بالله !

انا كنت زمان بحلم اطلع ظابط و اشيل مسدس بقى وبتاع ( يعنى زى كل العيال الصغيرة ) .. كنت بحلم كمان اطلع جراح .. مش عارف ليه بصراحة بس يمكن كان عندى ميول دموية شوية ! .. كنت بحلم يبقالى أخ أو أخت صغنتوته العب بيها .. كنت بحلم كمان اكبر و ادخل كلية و كده ( اه كنت عبيط ) .. كمان كنت بحلم انى اطلع مخترع من اللى بيطلعو فى الافلام الاجنبى دول شعرهم منعكش و هدومهم مقطعة و بيصرخو على طول و اخترع حاجات كتير غريبة ومالهاش أى لزمه ! .. و كفاية دول بقى مش فاكر حاجه تانى ..

السؤال الثانى .. اذكر خمس أحلام على الأقل تخص مستقبلك ..

بحلم انى ابقى حد مش زى اى حد .. يعنى يبقالى قيمة و دور .. فى ايه بقى بالظبط مش عارف .. بحلم انه ربنا يرزقنى بالصحة لحد ما اموت .. بدعى ربنا ديما انه يسعدنى فى الدنيا وفى الأخرة .. بدعى ديما كمان ان ربنا يحبب الناس فيا .. بحلم اتجوز واحدة زى القمر ( اه انا حر بقى ) و تكون زى العسل و دمها خفيف و رقيقة و بريئة و دماغها حلوة و فهمانى .. يعنى تقريبا كده مش هتجوز خالص .. بحلم ولادى يبقو عيال م الاخر .. يعنى مفيهمش غلطة .. بحلم اشوف بلدنا نضيفة و عزيزة و عندها كرامة و شرف .. بحلم لما اقرا الجرنال بعد تلاتين سنة ملاقيش أول خبر ( الرئيس مبارك يفتتح معرفش ايه فى مدينة المش عارف ايه ) .. ما هم هيقولو عليه مبارك برده .. كلها احلام صعبة بس مفيش حاجه بعيدة على ربنا ..

السؤال الثالث .. أذكر شخصين على الأقل متواجدين فى حياتك حاليا .. كنت تود وجودهم قبل الآن بزمن ..

جينا للاحراج بقى .. هو بصراحة مش شخصين بس هما ناس كتير اوى كلهم غاليين عليا اوى و كنت اتمنى فعلا انى اعرفهم من زمان .. بس معلش متعوضة ان شاء الله .. و مش هقول أسامى بقى يا عم عشان مش هنخلص كده ..


السؤال الرابع .. أذكر شخصين على الأقل غير متواجدين فى حياتك حاليا كنت تود وجودهم الان او فى حياة اولادك مستقبلا ..


الأستاذ ياسر .. كان أستاذى و انا فى اعدادى ( انجليش بالمناسبة ) .. كنا اصحاب جداااااااا فوق ما اى حد ممكن يتخيل .. كنا بنحكى لبعض كل حاجه و اى حاجه .. هو شاب زى العسل و شخصية محصلتش .. دلوقتى برده بنتقابل ساعات بس للاسف مبقتش العلاقة زى زمان لان الظروف مبقتش تسمح .. و مش فاكر حد تانى ..


السؤال الخامس .. تهدى التاج لمين ؟؟


ايوه كده بقى هى دى الاسئلة .. انا ههديه لناس كتير عشان بجد عايز اسمعهم بيتكلمو عن نفسهم شوية .. و عشان انا بحبهم اوى .. بهديه لكل من ..


ميرو .. هيرو .. غادة و رفيدة .. قطة الصحراء .. برنسيس بيري .. ايمو برميل فاضى .. الرقيقة سارة البحر .. الرائع أسامة ياسين ..


و تحياتى لكل الناس ..



هناك 39 تعليقًا:

Ghada , Rofayda يقول...

روح يا اسامه يا امين

ربنا يكرمك و يفتحها في وشك و يذللك كل عقبات حياتك و تنول كل اللي بتتمناه ويسعدك دنيا و اخره ..
زي ما اكرمتنا كده و اديتنا تاج و اول تاج يجي لينا :))

انا مبسوطه بيه جدا

ربنا يكرمك يا رب :)

علي فكره ردود جميله و لذيذه جدا

تحياتييييييييييييييييييييي

Mero.. يقول...

ههههههههههههه

حلوة الاجابات دي عزيزي اسامة
عايزها حلوة وزي القمر وحركات..
انت تستاهل القمر نفسه.. :)

وشكرا يا عزيزي ع التاج الجميل "الصعب" دا

2ensan wnsan يقول...

انا فرحان فيك على فكره يا اسامه

ايه ياعم دانتا اتعصرت اسئله

emy يقول...

هههههههههههههههه
حلو اوى اسامة
يارب تححقق كل اللى انت عايزة
بس اسءلة جات فى الجوون
بالتوفيق شاء الله

غير معرف يقول...

<< صباح الخير >>.....ازيك يا اسامة !!.....بجد احلامك جميلة زيك و طموحاتك بايديك تحققها ان شاء الله .....ومش شايفاها صعبة قوى, وربنا يوفقك يا رب و يديم الصحة , ويحبب فيك كل الناس , مع انى متاكدة من كده !! اكيد كل اللى يعرفوك بيحبوك و يحترموك لانك بجد شخصية تتحب كتير .....و ربنا يكرمك يا رب ..... هو حلم صغنتوت مش واثقة فيه قوى ( انك تفتح الجرنال دى ...) و يارب عالم بكل شىء , وقادر على كل شىء..... ارق امنياتى ليك و تحياتى .....سلام ..( داليا )..سلام

الميكروباص يقول...

حلوه اجاباتك
بحثت عنك من آخر موضوع يوم 23/5
تأخرت علينا ليه؟

غير معرف يقول...

اول مرة اعلق في مدونتك يا اسامة برغم اني من يوم ما عرفتك متبعاها
وجميييييييييييييل جدا البوست ده
وعقبال مدونتي يا رب
وانت قلت لي انك هتساعدني فيها ومتطلعش ندل وتتهرب مني عشان مدعيش عليك انك تتجوز واحدة وحشه وعااملة زي القمر لما يكون مخسوف هاهاها
تمنياتي لك بالتوفيق بس ذاكر شوية وخلينا نشوفك مهندس بجد مش كده وكده يعني

Dr. Ibrahim يقول...

ههههههههههههههههه

كلامك زى العسل يا شموا

ماشى يا عم شكرا على المجاملة على مدونتى

وربنا يرزقك ببنت الحلال

وعيالها


ههههههههههههه

شكرا على قبولك التاج

د/هيما

HERO يقول...

قشطة يا مان
وتقلي مش بتعرف تجاوب على تاجات
وعايزها زي القمر وحركات ودمها خفيف وتفهمك ( هتلاقيها فين دي ) يابني احلم على قدك ههههههههه
لا بس بجد ربنا ينولك اللي في بالك ان شاء الله

وشكرا على التاج هجاوبه لما يجي عليه الدور اصل في 2 تانيين

تحياتي

سارة البحر يقول...

هههههههههههههههههه طب اقولك حاجه احلامك وانت صغنن كان اسهل من احلامك دلوقتي هههههههههههههههه
بس بجد ربنا يوفقك وتحقق اي حاجه بتتمناها واكتر كمان لانك تستاهل
واحلامك حلوة والله

وبعدين بقى المشكله في التاج اللي هاديتهولي ده صعب اووي اتكلم عن نفسي
انا هحاول اكتب اللييجي معايا وخلاص
بس مرسي اوي على التاج وكفايا عليا انك افتكرتني

Unknown يقول...

يا سلاااااااام شوف انا اول مرة اجى هنا وشوف حكمة ربنا يا مؤمن شوف حكمة ربنا الاقيك بتتكلم عن نفسك كدة سهلت علية المشوار اوى وعجبتنى دماغك وهتابع عبقرياتك بس اجابات حلوة والله ربنا يحقق لك احلامك كلها

غير معرف يقول...

مووونى على فكره جاااااااااااااااااامده موووووووووووت ياسامه بجد انت دمك زى العسل وانا فخوره جدااا باننا اصحاب وياعم ربنا يرزقك بكل اللى انت عاوزه وبتتمناه كمان عشان انت من الاخر تستاهل كل خير وربنا معاك ويرزقك بالبنت طبعا الاموره اللى نفسك بيها بس انت ادعى ربنا من قلبك ياسس مووونى

PrInCeSS BeRy يقول...

ازيك يا اسامة اجاباتك بسيطة وجميلة اوى ربنا يحققلك امانيك كلها ان شاء الله
وبجد ميرسى اوى اوى على التاج اول مرة حد يدينى تاج بس علشان اول مرة فا انا مش فاهمة المفروض اعمل اية او ارد فين على الاسئلة لو ممكن تقولى اعمل اية انا اسفة انا مبقاليش كتير فى التدوين هستنى تفهمنى وعلى طول اجاوب ان شاء الله وبجد ميرسى على التاج

غير معرف يقول...

مبررررررررررررررررررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك وغقبال التاخ المليونيشن وربنا يوفقك

Desert cat يقول...

ربنا يحقق لك امنياتك واحلامك يا استاذ وعلاقتك باستاذ ياسر ترجع تانى زى ما كانت وميرسى على التاج ان شاء الله اجاوبه قريب

غير معرف يقول...

اجابات جميلة جدا

و مدونة ظريفة أوي

تحياتي

الفراشة الصغيرة يقول...

ههههههههههههه
تحفه بجد فى اجاباتك يا اسامه
وربنا يوعدك بالبنوته اللى زى القمر
اللى انت عايزها
ومتخدش على كلام هيرو
بطل احباط يا محمد
وسيب الواد يحلم براحته

شـمو نشـادر يقول...

بما انه تاج بقى و انا بتكلم عن نفسى و جو أسرى و كده يبقى نرغى برده مع بعض شويه ..
........................

غادة و رفيدة ..

يااااااااه لو كنت اعرف انك هتدعيلي كل الدعوات الجميله دى كنت اهديتلك تاج من زمان .. بجد انتو مدونه جميييييله جدا وفيها كل حاجه وانا بتعلم منها كتير وانتو شخصيات محترمه جدا .. و يا رب يديم المعروف ..

........................


ميرو ..

ايوه يا عم الحركات دى مهمه برده .. و ربنا يخليك يا عم ع المجامله الحلوه .. و بعدين صعب صعب اشمعنا انا اللى اتزنق فى الاسئله دى لوحدى يعنى .. اشرب بقى يا برنس ..

.........................

واحد انسان ..

ليه كده بس يا عم الحاج ده انا حتى لسه معملتش فيك اى حاجه وحشه .. انا اتعصرت فعا والله عندك حق بس هنعمل ايه بقى .. دى سنة المدونات .. تاجات رايحه وتاجات جايه وكلنا لها ..

و بعدين يا عم ايه التاج اللى انت باعتهولى ده .. يا جدع ده صعب اوى وعايز ذاكره شديده .. هو انا عملت فيكو ايه وحش بس يا جماعه ده انا حتى بحبكم .. بس بجد الف شكر و هجاوبه لما اجهزله ان شاء الله .. متقلقش حطيته خلاص فى الصندوق .. و منور المدونة ديما يا باشا ..

........................

ايمو ..

ربنا يخليكي و بعدين هى يعنى معايا انا فى الجون ومعاكى هتطلع اوفسايد ما انتى هتجاوبى عليها برده ابقى ورينا بقى ..

منورانى ..

.........................

داليا ..

مسائك لوز يا قمر .. و الله انتى اللى جميله و منوره ديما المدونة بوجودك وكلامك .. ربنا يخليكي لينا و تنورينا كده على طول ..

.........................

لورنس العرب ..

منور يا برنس .. معلش ع التأخير بس انا اساسا معدلى مش سريع اوى و كمان اليومين دول امتحانات بقى وخنقه و من المفترض انى اذاكر وكده فممكن اتأخر شويه .. وبعدين مصلحه يا عم بدل ما انا هارى دماغكو على طول كده .. اجازه منى شويه ..

.........................

حوبة ..

لالالالا مش مصدق عنيا والله .. حوبة اخييييرا حنت علينا و علقت عندنا .. والله المدونة نورت يا قمر ..

و بعدين انا وعدتك هظبطك فى حوار المدونة دى متقلقيش خالص .. انا عمرى طلعت ندل معاكى .. متهيألى لسه صح ؟ .. اراهنك مدونتك دى هتغطى ان شاء الله على مدونتى والمدونات المجاوره .. انت هتكسر الدنيا يا جامد .. ولا أسامة أمين ولا بتنجان .. بس اوعى والنبى تدعى الدعوه دى والا هعمل اضراب عن الجواز وهتشيلي انتى ذنب العمليات الارهابيه اللى هتحصل فى شرم الشيخ كل تلت ايام .. ما انا اكيد هبقى معقد ساعتها بقى ..

نورتيني يا حوبة .. و يا رب تنوريني على طول ..

..........................

دكتور هيما ..

يا دوك الله يكرمك انت اللى عسل .. وبعدين دى مش مجامله على فكره انا مش بعرف اجامل ..

وبعدين ربنا يرزقنى ببنت الحلال ماشى يا عمونا انما ايه عيالها دى ؟! .. اومال انا هنا بعمل ايه يا برنس .. لا يا دكتور متقلقش على اخوك خالص ..

تاج جميل منك و اسئلة صعبه موت و مردودااااالك ان شاء الله ..

.........................

هيرو ..

يا عم متحبطنيش بقى ما انا فعلا حاسس كده ان انا مش هلاقيها .. بس انت ادعيلنا بس و سيبها لله ..
التاج يا برنس قدامك اهو جاوب عليه بقى براحتك و على اقل من مهلك .. ومنورنى ديما ..

.........................

سارة البحر ..

شكرا يا قمر .. انا عارف انه صعب بس معلش بقى نفسنا نسمعك شويه بتتكلمى عن نفسك .. و بعدين كلنا لها يعنى ما انا اتبهدلت اسئلة قدامك اهو .. و انتى هتهديه لناس تانيين وتبهدليهم برده وهكذا دايره وبتدوووور .. و منورانى على طول ..

............................

انجى ..

نورتى المدونة يا دكتور .. و يا رب تنورينا على طول و يارب تكون المدونة عجبتك .. انا جيت عندك على فكره ومدونتك حلوه و لذيذه اوى .. و هنجيلك على طول ان شاء الله .. واسكندرية احسن ناس ..

.........................

مونى ..

نورتينا يا قمر و انا اللى فخور ان احنا اصحاب ..

..........................

برنسيس بيري ..

العفو يا جميل على ايه بس ده اقل حاجه ..

يا ستى التاج ده اهداء لناس بنحبهم عادى يعنى .. اعتبريه وردايه .. حلو كده ؟

بس هو بيبقى معاه اسئله بقى زى ما انتى شايفه كده و المفروض تجاوبيها فى بوست عندك فى المدونة عشان تتكلمى عن نفسك شويه و نعرف دماغك اكتر .. بسيطه خالص يعنى ..
انا اساسا مكنتش اعرفه لحد اول تاج جالى برده .. ومنورانى ديما يا بيري ..

..........................

غير معرف اللى هى غالبا نودى ..

الله يبارك فيكى .. انما ايه مليونيشن دى ؟!! .. ده رقم جديد ولا ايه .. ع العموم يا رب يدينا طولة العمر بقى لحد ما نوصل للتاج المليونيشن .. وديما منوره المدونه يا قمر ..

..........................

قطة الصحراء ..

ربنا يخليكي يا رب و ان شاء الله نحاول نرجعها زى الاول تانى .. وبالنسبه للتاج فده اقل حاجه يا جميل .. تسلمى ..

..........................

الضاحك الباكى ..

نورت المدونة ويا رب يديم المعروف و مدونتك حلوه اوى كمان ..

..........................

الفراشة الصغيره ..

ربنا يخليكي يا رب يا رافعه معنوياتى .. هو هيرو ديما كده يسكر مقاديفي .. قوليله يخف علينا شويه .. و نورتى المدونه على فكره ومستنيينك تنوريا ديما .. و تحياتى ليكى يا فراشة يا صغننه ..

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

هههههههههههههههههههه
ايه ياعم اللماضة اللى انت فيها دى
ماسبتش حد فى حالة اللى اعطاك التاج
بس احلامك جميلة اوى بس ايه عاوز تتجوز القمر ماينفعشى النجوم
احييك على اللماضة

غير معرف يقول...

صباح الفل يا سمسم من وسط جو الامتحانات اللعين حبيت اصبح بس ونيس مدونه وانت تستاهل تاج دهب يا اوسي

wael يقول...

اجاباتك بجد حلوه اوي و قشطه اوي موضوع حلوه وزي القمر

غير معرف يقول...

يا تيجانك ياعم ايه الحلاوه دى عقبال 100 تاج انشاء الله وانت بخير وربنا يحقق احلامك وتكون كده حاجه كبيره زى مبتقول . ليا رجاء بلاش تزغزغ عبدالمنعم فى اللجنه وهو بيمتحن بجد حاجه تجنن az

غير معرف يقول...

بوست تاني؟؟..ياسبحان الله! ف عز الامتحانات وانت شغال الله ينور ف عمل بوستات والرد على تيجان واللذي منه اه ياعم منتا مش هامك الامتحانات ولا ف دوماغك ( يخلص الامتحان ويزغزع ف خلق الله سيب الواد يحل حررررام عليك )
الانسان فينا واحد من اتنين ملهمش رابع واحد يقولك انا عارف كل حاجه عن نفسي وده يابيضحك على نفسه يا غبي والتاني يقولك انا معرفش حاجه عن نفسي خااالص وده برضو بيضحك على نفسه لان كون ان هو ميعرفش حاجه عن نفسه يبقي عرف اهم حاجه عن نفسه وهو معرفتها كلام مش مفهوم انا عارف.
سيبك بقه من الهبل اللي انا قولته ده وتعال نغوص ف اعماق اجاباتك عن الاسئله...
ببساطه.احلام ماضيك ابسط بكتىىىر اااوي من احلام مستقبلك وده اكيد انت حسيته لما عشت الماضي المنشكح والواقع المؤلم والمستقبل الهلامي
وبالنسبه للشخصين اللي تحب يكونوا موجودين من زمن الموبايل الان تلاته وسبعين والمدونه الجامبو ( قول ياسامه متخبيش عن الناس )
وبعدين بجد فين اسمي مش شايفه تحت يعني
كنت حطني حتي ياعم ف البرميل الفاضي
MsAaY7 Face OFF

PrInCeSS BeRy يقول...

ماشى يا اسامة انا دلوقتى نزلت بوست جديد بعدو ان شاء الله اتزل الاجابات وميرسى للورداية الحلوة دى

هوة فى أيه؟؟soso يقول...

هههههه
والله بما أنى مش فاهمه حاجه
فى موضوع التاج ده
عبارة عن أيه
بس أسئله صعبه لانها مطلقه وأنا مش بحب الاسئله المطلقه لانى مش بعرف أجاوب عليها
بس أنت قدرت تجاوب بدبلوماسيه
براااااافو
وربنا معاك ويحققلك كل كل أحلاااامك

شـمو نشـادر يقول...

رئيسة حزب الاحلام ..

لماضة ايه بس يا ريسة ده احنا غلابه ..
وبعدين ادينا بنحلم يعنى ..
هو الحلم بفلوس ؟؟
منورانى يا ريسة على فكره و اتمنى تنوريني على طول ..

............................

رفعت ..

حبيب قلبى والله .. يا ابن منطقتى يا شديد .. انت ركن اساسى فى هذه المدونه يا برنس .. و قلبى معاك فى جو الامتحانات الكئيب اللى انا غارز فيه برده .. تسلم يا جميل ..

............................

وائل ..
زيارتك الاولى أسعدتنى واتمنى تتكرر ..
والف شكر ع المجامله يا باشا ..
هو موضوع حلوه ده غريب اوى للدرجه دى ؟!!

............................

احمد زكريا ..

تسلم يا معلم .. وربنا يكرمك ع الدعوتين الحلوين دول ..
يا عم انا لقيته مخنوق عشان الامتحان كان صعب قلت افرفشه يعنى .. الحق عليا !!

............................

face off ..

انت على طول منورنى يا معلمى ..
المدونه بقت بتاعتك خلاص بجد ..
و تعليقاتك ديما قيمة و مفيده ليا ..
وبالنسبه للان تلاته وسبعين انا من ساعة ما جبته وانا حاسس ان عينك فيه بصراحه ..
يا عم خده وريحنى ..
ميغلاش عليك يا حبى ..
وبعدين اسمك ده ف قلبى مش فى البرميل الفاضى عيب عليك ..
استمر يا نجم ..

..........................

برنسيس بيري ..

العفو يا جميل انت تستاهل بوكيه بحاله ..
وجاوبى براحتك .. احنا مش مستعجلين ..

..........................

سوسو ..

ربنا يكرمك و نورتى المدونه ..
واتمنى اكون عرفت اجاوب فعلا ع الاسئلة ..
تحياتى ليكي ..

ادم المصرى يقول...

انا معجبنيش غير الاحلام دى جميه اوى احلام انسان طاير فى السما مش عايش معانا فى زمن حسنى وسعاد حسنى ؟؟

ادم المصرى يقول...

عشان محدش يفهم بس فاهم ينصه

Mero.. يقول...

عزيزي أسامة
تعالى استلم تاج مخصوص متسابلك في الأمانات عندنا..
:)

غير معرف يقول...

شوف الرزق التاجات نازلة ترف عليك اكيد ده بسبب النشادر .. دي ليها حبة ذكريات معايا

PrInCeSS BeRy يقول...

اسامةةةةةةةةةة انت مجتش لية تشوف البوست الجديد انا قلت اسامة هيكون اول كومنت مستنياك بتوحش مدونتى باى

شـمو نشـادر يقول...

ادم المصرى ..

نورت المدونه يا باشا ..
و الله انا شايفها احلام بسيطه بس فعلا عشان احنا فى البلد دى وفى الظروف دى بقت شبه مستحيله ..
معاك يا معلم ..

.........................

ميرو ..

جيت يا عمونا وشفت التاج .. واتحط فى الصندوق خلاص .. متقلقش .. والف شكر يا باشا ..

.........................

نوره الخشن ..

نورتى المدونه يا نوره .. طول عمرى فاكر نوره بتتكتب بالالف فى الاخر بس مش مهم ..

و بعدين ليه الحقد والضغائن دى بقى .. عايزه التاج خديه ميغلاش عليكي بس متبصيلناش فيهم كده .. ده رزق ..

بس موضحتيش انتى ايه بالظبط اللى ليها حبة ذكريات معاكى .. التاجات ولا النشادر ؟؟

..........................

برنسيس بيري ..

جيت يا جميل و خبطتك تعليق .. مدونتك كمان بتوحشنى منقدرش نتأخر يا قمر ..

Unknown يقول...

يا حلو صبح يا حلو طل ..ايه يا ابنى الغيبة دى عندك امتحانات ربنا يوفقك وتر جع منصور يا اسامة يا ابن طنت ام اسامة ربنا معاك ..طب عملت ايه فى اللى فات دة على اعتبار انك فى ثانوية عامية؟؟ على العموم ربنا معاك ياااااااااااارب

شـمو نشـادر يقول...

انجى ..

ازيك يا جميل .. اه فعلا كان ورايا امتحانات بس خلصت اهو و اول يوم النهارده فى الاجازه .. انا يا بنتى فى تالته كلية ثانوبة ايه بس .. و متشكرين ع الدعوتين الحلوين ..

Unknown يقول...

يا لهوى يا باشمهندس معلش والله اللى ما يعرفكشى يجهلكشى اسفين على الخلط معلش..........

غير معرف يقول...

no commentيا أوسى كان نفسى تجاوب على السؤال الثالث أوى

شـمو نشـادر يقول...

انجى ..

يا عم ولا يهمك انتى يعنى غلطتى فى البخارى .. نو بروب خالص ..

..........................

غير معرف اللى هى غالبا دنا ..

ما انا لو كنت جاوبت كان البوست هيطول اوى اصلهم ناس كتير .. هبقى اجاوبهولك على جنب مش هنا .. اى خدمه ..

غير معرف يقول...

لأ النشادر خالي صيدلي وفمرة اقنعني انها ريحتها جنان زي الفانيليا كده
وبعيد عنك شمتها فمرة من هنا وهوبااااااااااااا

لك ان تتخيل

وايش عرفك اني بصتلك في التاجات ايه شرقت اجيبلك كوباية ميه؟؟؟؟

شـمو نشـادر يقول...

نوره الخشن ..

هههههههههههههه

لا واضح ان خالك بيحبك اوى ..

و بعدين مية ايه ؟؟

ماليش دعوه انا عايز كازوزه ..